15 nov. 2010

Nyfiken

Är lite nyfiken på hur många det egentligen är som kollar in här då och då? Jag läser en massa bloggar men lämnar sällan något avtryck efter mig och jag antar att många är precis som jag....

Min släkt i Spanien vet jag tittar in här men bara för att kolla på bilderna eftersom dom inte förstår vad som skrivs och mamma läser såklart bloggen varje dag men hon har aldrig lyckats lämna någon kommentar. Har försökt att förklara att man inte behöver logga in för att kunna göra det men en liten lektion vore nog på sin plats. Övrig släkt och vänner är också flitiga läsare men finns det några för mig helt okända läsare?


Så för att stilla min nyfikenhet så kan ni väl lämna ett litet avtryck. Detta gäller såklart er som alltid tittar in här :-)
 

8 kommentarer:

  1. Min bästa vän, att jag läser är väl ingen nyhet. Älskar att kolla några gånger om dagen och se vad som sker. Får mig att känna mig närmare er <3

    SvaraRadera
  2. Skickar en stor kram, önskar jag kunde ge dig en personligen. Längtar tills vi ses!

    SvaraRadera
  3. Jag läser också - men är skitdålig på att kommentera. Fixa en statistikmätare från sitemeter - så kan du ha koll på hur många och var i världen läsarna bor. KRAM

    SvaraRadera
  4. Jag kikar in då jag hinner, och du skriver korta o bra inlägg så då kan man scrolla ikapp...
    Kram Carin

    SvaraRadera
  5. Caroline har börjat blogga igen också, jag bloggar bara då o då nu... lever i min babybubbla ff;)

    SvaraRadera
  6. Jag följer slaviskt ;-) Kram fina du!

    SvaraRadera
  7. Jag kollar någon gång per vecka. Är så kul att hålla lite koll på vad som händer i er del av världen. Du skriver jättebra tycker jag. Kram från Faster Agneta (oj vad det låter gammalt - men .... jag är ju rätt gammal så.... jag gillar läget)

    SvaraRadera