22 nov. 2010

Födelsedag

Idag fyller Robert år. Han är barnsligt förtjust i att fylla år och har flera gånger påpekat hur många som grattat honom på Facebook. Nördigt? Ja, väldigt! "Det är väl kul att jag blir glad" svarar han när jag tycker att han är töntig. Fast lite gullig är han nog ändå......

Ikväll har vi haft en minisammankomst med min mamma (som är här på jobb), Roberts moster och hennes döttrar och Ulf (en av Roberts bästa vänner tillika  Abbes gudfar).

I morgon är den dag då jag ska fira min älskade man. Jag kan inte berätta vad det är eftersom det är en överraskning och risken är rätt stor att han läser vad jag skrivit. Kul och mysigt ska det iallafall bli!

Ett frågespel var en av presenterna och självklart spelade vi en omgång. Det handlar om hur "svennig" man egentligen är. Gissa vem som vann? Jo, jag! Kan inte annat än att skratta åt eländet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar