17 nov. 2010

Arg och trotsig sjukling

Som rubriken lyder så har Abbes humör varit bedrövligt dom senaste dagarna. Oj vad vi har fightas!
Kan tänka mig att han blir frustrerad när han måste vara hemma från dagis fastän han inte är sjuk.
Jo, precis så är det faktiskt. Han börjar dagen som feberfri och sen går den upp till runt 38 efter ett par timmar för att sedan gå ner igen, märkligt......Han är hur pigg som helst! Börjar undra om det är något fel på termometern, den visar kanske en halv grad för mycket?

I morgon blir det förhoppningsvis dagis igen för en dag till hemma kommer bara att göra honom ännu argare ;-)
 I morse åkte Robert till Norge och blir borta till på söndag. 
Han är saknad!

Ser ni vad som sitter på vårt kylskåp? Biljetter till nästa sommars 
nostalgikonsert med Take That.
Nördigt, absolut men jag kommer att njuta varje sekund.

2 kommentarer:

  1. Stackars gulleplutt!
    Jag har det himla lugnt på jobbet de närmaste
    Veckorna Om du vill att jag ska hämta
    tidigare på dagis. Kan också komma förbi och busa
    Med odjuren :-). Så hör av dig så kommer jag direkt.
    Kram / moster

    SvaraRadera