16 dec. 2010

Vinterväder

Jag som hade hoppats på att det hade snöat färdigt för den här vinter men tji fick jag. Kaos i kommunaltrafiken som vanligt vilket resulterade i en taxiresa till Södertörns tingsrätt till en förhandling som ändå visade sig vara försenad med 45 minuter. Sånt gör mig väldigt irriterad.

På vägen hem, alldeles för sent, fick jag springa som en galning för att hinna med tvärbanan och sen ännu mer för att hinna med t-banan från Gullmars och tro det eller ej men jag hoppade på fel t-bana. Får skylla på att det inte är så stor skillnad mellan Hässelby strand och Farsta strand.

Vilken tur att Lotta fortfarande är kvar för när jag kom hem alldeles för sent hade båda barnen hämtats och var nöjda och glada.

Carin, Roberts kusin Mickes underbara sambo har mailat över några bilder som hon tog i lördags på festen. Tack för det Carin!

Stressade

Yra & Kitty

Abbes halloweenglas är med överallt

Yra & Charlie

Vår fina minigran

Yras discorum

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar