2 dec. 2010

Nedräkningen har börjat

Egentligen vill jag bara skriva om hur trött jag är hela tiden, hur jobbigt allting är men det ska jag inte. Har klagat alldeles för mycket den sista tiden. Nu är det positiva tankar som gäller!

Idag kom vi hem till ett nystädat hem.  Jag älskar verkligen hushållsnära tjänster! Som småbarnsförälder gör man ju inte annat än att plocka leksaker och småstäda så att varannan vecka få det grövsta gjort är verkligen underbart.

Nu är det snart bara en vecka kvar till vår stora glögg/inflyttningsfest och det är hög tid att bestämma vilka tilltugg som det ska bjudas på, styra upp glöggkoppar för typ 80 personer osv osv. Ska försöka att vara ledig på måndag så vi kan åka iväg och köpa en massa smått och gott.

På vägen hem köpte jag dessa söta burkar som ska laddas med en massa gott till alla barnen som kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar