23 dec. 2010

Tomteinferno

Nu är vi hemma i älskade Hälsingland. Jag som tyckte att det var extremt mycket snö hemma i Stockholm anade inte vad som väntade. Det är otroligt vackert. Och väldigt kallt. Det första jag gjorde var att åka ner på stan för att handla dom sista julklapparna. Träffade min älskade vän Lotta som var minst lika stressad som jag men vi hann iallafall ge varandra en ordentlig julkram.
  
Vackert!
Min kära mor har tomtemani. Det är tomtar överallt här hemma, var man än vänder sig finns där en tomte som stirrar på en. Det måste ta henne en evighet att plocka fram alla dessa tomtar men hon säger att hon tycker att det är mysigt. Just i år tog det inte så lång tid eftersom min käre far "råkade" tappa ett par kartonger på väg ner från vinden.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar