8 dec. 2010

Förberedelserna fortsätter

Varför kan man inte låta bli att smaka på det man lagar? Nu är det andra kvällen i rad som vi gör julgodis och jag måste erkänna att jag provsmakat varenda sort lite för många gånger.....inte bra alls. Men gott.

Idag har jag även hunnit med julbord på Kaknästornets restaurang. Har aldrig varit där så nu har jag bockat av ytterligare en sak på min "måste se i sthlm-lista". Känns skönt. Hade totalt glömt bort att vi skulle dit och i morse funderade jag bra länge på varför alla var så finklädda på jobbet. Well well, man kan ju inte ha koll på allt. Eller?

Sov gott

1 kommentar:

  1. Appropå ingenting så har jag hittat ytterligare ett par fina, varma vinterkängor som du kanske skulle gilla!
    Länk;
    http://www.addnature.com/product.aspx?pf_id=KEENWSNOWMASSHIGHBOOT

    Kram Frida!
    P.S www.addnature.se är en grym affär för kläder till alla tänkbara naturfenomen!

    SvaraRadera