10 feb. 2011

Magsjuk

Jag är magsjuk för första gången på 20 år. Fy vad vidrigt det är! Vi har haft turen att varken vi eller barnen har drabbats av kräksjukan, vilket jag såklart glatt påpekat gång efter gång men nu sitter jag här svag och ynklig. Idag är jag iaf bättre och orkar sitta uppe lite så i morgon är jag förhoppningsvis pigg och alert. Pga smittorisken blir det nog till att stanna hemma även i morgon vilket inte känns speciellt bra med tanke på att vi har sjukt mycket att göra på jobbet. Roberts gulliga kusin Ellinor har lovat att passa barnen på lördagen så att jag kan smita iväg till jobbet några timmar så att jag inte fullkomligt drunknar i jobb när jag kommer på måndag.

Thailandresa i januari nästa år verkar kunna bli verklighet, JIPPI!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar