6 feb. 2011

Fest hela natten

Att fylla 35 år har varit rätt jobbigt för mig......Nu måste jag bara acceptera att jag varken är eller ser ut som 25 längre. Jag måste sluta bli förbannad på Systembolagets kassörskor när jag inte får visa leg. Och förbannad blir jag varenda gång. Jag vill egentligen bara stirra kassörskan i ögonen och skrika "Men vaddå???, jag ser väl för fan visst lika ung som hon" (Detta samtidigt som jag pekar på den platinabloderade unga snärta som stod framför mig i kön och som självfallet fick visa sitt leg när hon köpte sina j*la alkoläsk). 
Men igår kände jag mig som 25 igen tack vare mina underbara vänner. En sak är dock säkert, i sinnet är vi alltid 25.
 
Kvällen började i Cadiebaren på Grand Hotel. Början av en helt sjukt rolig kväll.
 
Efter några fördrinkar blev det middag på Berns Asiatiska. Ännu mer drinkar och väldigt mycket tramsande. Underbart.

Vi befann oss i ett hav av 20-åringar och vi märkte att det var vissa gester som man tydligen skall använda.
Och det gjorde vi också. Väldigt mycket och ofta.
Mellan alla gester så ägde (även det ett ungt uttryck) vi dansgolvet.

Här vet jag inte riktigt vad som händer men tydligen så var det väldigt roligt.
På slutet av kvällen blev gesten tom bakvänd. Ja, det är inte alltid så lätt att hålla reda på fram och baksida av handen.

Presenter fick jag också. Så fina och så perfekta. Detta kort är värt att skryta med så nu gör jag det!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar