14 okt. 2010

Shopingfri månad

Ja, tro det eller ej men fr.o.m idag så ska jag inte shoppa något till mig själv.....inga kläder eller inredningsdetaljer. Knästrumpor möjligtvis eftersom dom går sönder efter max 2 dagar, men inget mer!

Varför? Jo, för att min shopping ökar alltid när jag är stressad och har det lite jobbigt och nu är det dax att bryta den trenden. Dom senaste 6 månaderna har min jobbsituation varit enormt stressig och min garderob har under samma tidsperiod ökat rätt mycket mer än normalt. Och eftersom min onormalt höga arbetsbörda inte kommer att förändras förrän om ca ett år måste jag nu hitta något annat som fyller samma funktion som shoppingen, men vad? Önskar att träning kunde ge mig samma tillfredsställelse.....men tyvärr.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar