4 okt. 2010

Lååååång dag

Min dag har varit extremt lång, varje minut har känts som en timme......Egentligen började den redan vid midnatt då jag vred och vände på mig i sömnlöshet. Har en historia med sömnproblem och då och då kommer dom tillbaka med buller och bång och i natt var en sådan natt. Som tur är så händer det inte så ofta längre.

Efter alldeles för lite sömn så lyckades komma iväg så blev jag tvungen att vända halvvägs till t-banan eftersom jag hade glömt en massa saker.....vilket inte direkt gjorde mig på bättre humör.

Löne/utvecklingssamtal stod på förmiddagens agenda........och det är det inte ens värt att orda om. En chef som favoriserar rövslickare står inte särskilt högt i kurs hos mig......  Hade det inte varit för att jag älskar mitt jobb och min lilla arbetsgrupp bestående av 5 underbara människor så hade jag nog för länge sedan lämnat stället. Nog om det tråkiga ämnet!

På vägen hem tog jag min kära Dramaten och gav mig ut i stressen på stan för att hitta presenter till mina släktingar som vi ska bo hos i Barcelona. Det visade sig inte vara det lättaste men tillslut hittade jag två Kosta Boda ljuslyktor som jag tror passar. Spanjorer älskar nämligen allt av kristall!

Kom hem alldeles för sent så jag fick stressa i mig maten för att hinna till vårt första brf-möte i vår lilla radhusförening.......

KUL DAG? Nä, inte direkt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar