1 okt. 2010

Ont i halsen

Jag har ont i halsen......konstigt eftersom jag inte har mina halsmandlar kvar. Sen jag opererade bort dem för ca 15 år sedan har jag  inte fått ont i halsen och inte några andra infektioner heller för den delen. Det har varit perfekt med tanke på att min käre man drar på sig streptokocker så fort han är i närheten av ngn sjukling.....men nu är det jag som sitter med snor hela hjärnan och halsont. TRIST!

Vi åker till landet idag så jag ska försöka att vila så mycket som möjligt under helgen.

Ha en bra dag!

3 kommentarer:

  1. Abbeloto och Trulseman kommer starkt inom kort... Snart bli de kings of the street. Med Tostelito hack i häl...

    Kram och ha en underbar helg på landet!

    SvaraRadera
  2. i inte o skulle det ju vara ...

    SvaraRadera
  3. Ja, det kommer att bli kanon!
    Ha en mysig helg ni med.
    Du, vinkväll snart?
    kram

    SvaraRadera