1 sep. 2010

Helt slut.....

Just nu känner jag mig inte speciellt kaxig, hela kroppen värker av trötthet och jag önskar att jag fick sova i minst 12 timmar.

Efter jobbet idag stack jag iväg för att handla inför helgens fest. Det tog längre tid än jag trott men nu är iaf allt handlat, skönt!

Vi är ett gäng barndomskamrater som håller ihop i vått och torrt och vi försöker att träffas så fort tillfälle ges men det är inte alltid det lättaste när alla inte bor i samma stad. En av oss bor tom i ett annat land. I våras bestämde vi oss för att en gång per år (på våren) åka bort tillsammans en weekend och på hösten skulle vi träffas för att umgås och planera inför nästkommande resa. Det är alltså denna planeringsfest som äger rum nu på lördag. Tyvärr så har två av tjejerna fått förhinder men det får vi överleva.

Karro och Anna, vi kanske kan skypa under kvällen?


Det kommer att bli en kul helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar