26 sep. 2010

Vilken helg

Just nu känner jag mig som minst 80 år, har knappt sovit på hela helgen.....men kul har det varit!

Cykelfesten var en riktig höjdare, träffade så mycket sköna människor som alla bor här i området. Vi var 48 stycken som cyklade runt....
Det började med en fördrink hos en familj och där fick vi en karta där det stod var man skulle befinna sig för att inta förrätt, varmrätt och efterrätt. Förrätten var ju vår rätt så vi smög iväg från drinken några minuter före alla andra för att hinna fixa det sista. Vi var sex totalt vid varje måltid och det var nya människor på varje ställe. Är sjukt imponerad på tjejerna som organiserat allt, det blev ingen miss och alla träffade 2 nya par på varje ställe. Jag skulle nog aldrig ha fått ihop det!

Vid 22:30 var alla klara med efterrätterna och då blev det efterfest för alla i Enskede Krogs källare.

Finns hur mycket som helst att berätta från kvällen men jag nöjer mig med att säga att det var hur kul som helst!

1 kommentar:

  1. Hej gumman,
    ska träna idag på eriksdalsbadet kl 18.50!
    Ska du med? Kram

    SvaraRadera