13 sep. 2010

PUST

Vilken dag jag haft, den ena här hemma sjukare än den andre.....men jag är nog tröttast av alla. När karlar är sjuka har dom en tendens att bli rätt ynkliga, vilket man normalt rycker på axlarna åt men den här gången är det dock annorlunda. Robert har legat i feberfrossa hela dagen och har knappt lyckats ta sig till toaletten. Till skillnad från Abbe, som blir en durasellkanin på febernedsättande, har han inte fått bukt med febern alls. Hoppas penicillinet kickar in snart för annars är risken att jag får fnatt.

Min dag har bestått av att springa upp och ner med febertermometern i högsta hugg, nu vill jag bara sova!

1 kommentar:

  1. Säg till om det är något vi kan göra... Handla, vara med Yra eller vad som helst.

    Och snart måste vi promenera, längtar efter en skön promenad. Kram

    SvaraRadera