21 jan. 2011

Nedräkning

Fredag kväll och ensam nere i soffan, lite småtråkigt men sånt är livet som turnéänka ;-)
Abbe var trött och ville gå och lägga sig och Yra ville ligga i våran säng och kolla Let´s Dance. Känner jag henne rätt så sover hon om mindre en en kvart.

Själv sitter jag och drömmer mig bort till varmare breddgrader. Åh, vad jag längtar efter att ligga under ett parasoll med en paraplydrink i ena handen och en bok (eller snarare min iPhone eftersom jag läser i den) i den andra. Gud så skönt! Och snart blir just detta verklighet, rättare sagt om lite drygt en månad. Då åker vi nämligen hit.  Vi brukar inte åka charter alls men just nu känns det helt rätt med all inclusive och Bamseklubb. Som resesällskap har vi ett par vänner och deras barn vilket gör det lättare för oss vuxna att få komma iväg själva på en snorkelutflykt eller liknande.  Det kommer att bli så skönt!

Hoppas alla har en fin fredag kväll.

1 kommentar: