26 jan. 2011

Har en jobbig vecka

Att jag har en väldigt jobbig vecka ser man på mitt dåliga bloggande. Det känns trist att varken hinna eller orka göra det men det ska nog snart bli bättre hoppas jag. Den stundande semestern kommer väldigt lägligt känner jag. Får bara hoppas att jag kan koppla bort all jobbstress och istället njuta av att umgås med familjen och vila massor.

I morgon väntar dock något roligt, min mamma kommer hit och vi ska spendera hela eftermiddagen och kvällen tillsammans. Bara vi. Jag fyller år nästa vecka och när mamma frågade vad jag önskade mig så var det ett självklart val. Shopping utan man och barn och sen en god middag på något bra ställe. Det kommer att så mysigt!

På fredag kommer även pappa ner och då ska vi ha ett litet extrakalas för Abbe eftersom dom inte hunnit gratta honom ännu. Detta betyder såklart ännu mer leksaker som ska pressas in i Abbes redan fulla rum. Vi får nog rensa ut lite gamla leksaker snart för att ge plats åt allt nytt och skänka det som ingen vill ha längre till bättre behövande.

God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar