29 jan. 2011

Känns bättre idag

Efter att ha fått sovit ut idag så känner jag mig lite bättre till mods. Skönt.

Dagen har vi spenderat på söder. Jag och mamma har shoppat en massa och fyndat mer än någonsin. Har bl.a. köpt en märklig klänning med en massa tyg och draperingar. Jag kommer säkert bara att ha den en enda gång men vad gör väl det när priset är 80 kr istället för 1000? Bästa fyndet var dock en kappa från Monki som jag trånat efter länge men inte tyckt att jag kunde köpa med tanke på den mängd kappor och jackor som jag redan har i min besittning. Nu är den dock äntligen i min ägo och priset slutade på 10% av ursprungspriset. Inte illa va?

Nu har vi ätit fantastisk tonfisk och marulk som vi köpt från fiskbilen som kommer förbi varannan månad. Till efterrätt väntar denna blandning av mascarpone, chocklad och nötter.
 Yra har haft dansuppvisning. Pappa Robert fick agera dörrvakt. Eller kanske ska man kalla honom dörrhäxa?

 Publiken sitter och väntar på kvällens föreställning i modern dans.

Abbelito och morfar kör hårt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar