31 mars 2011

Sjukstuga och vårtrötthet

Igår fick vi ett tråkigt besked på jobbet. Min fina kollega Micke ska sluta och det beskedet tog väldigt hårt. Inte bara för att min lilla enhet som redan är en person kort och detta kommer att resultera i ännu mer ångest utan för att han är den bästa kollega man kan ha. Han har fått mig att kämpa när det känts helt omöjligt och han har i dom svåraste stunderna fått alla att skratta istället för att gråta.

När jag kom hem var jag fullkomligt slut och somnade redan kl 18 av ren utmattning. När klockan ringde i morse ville jag ändå bara sova vidare. Jobbigt. Förmodligen en kombination av att ha för mycket att göra och vårtrötthet. Får hoppas att det går över snart för det är verkligen jobbigt att vara så trött hela tiden.

För övrigt så är det återigen sjukstuga här hemma. Både Yra och Abbe har feber men eftersom Robert nu jobbar på hemmaplan så känns den biten inte så jobbig.

Nu ska jag försöka jobba lite med en sak innan det är dags för vip-kväll på Stockhome,  shopping är ju alltid bra för själen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar