24 mars 2011

Ojdå

Har haft lite för mycket att göra dom senaste dagarna så jag har inte hunnit att blogga helt enkelt.

I tisdags var jag och en kollega på en dagskryssning och höll föredrag för ett gäng. Det gick bra men jag kände mig yr precis hela tiden och det kändes som om jag var full, trots att jag inte druckit en droppe. Fattade lite för sent att jag helt enkelt var sjösjuk så det var ingen idé att ta något piller så jag fick stå ut. Det var hur lugnt som helst på sjön men tydligen så kan man känna så ändå men det fattade ju inte jag eftersom jag aldrig varit påverkad av att vara på sjön. Ja, någon gång ska väl vara den första.

Ett fint kort på den is som ligger kvar lyckades jag, trots sjösjukan, ta.


I morgon är det fredag och det ska bli så skönt! Får i helgen finbesök av Lotta och vi ska faktiskt ut på lite fest. Barnen ska sova borta på lördag så jag får tom möjligheten att sova lite längre än vanligt. Det brukar iofs aldrig funka eftersom jag vaknar tidigt oavsett hur länge jag varit vaken men bara känslan av att jag får sova ut räcker gott och väl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar