8 aug. 2010

På flyget

När jag skriver detta sitter vi på planet till Riga där vi ska mellanlanda. Abbe sover och Yra har som vanligt träffat en kompis. Dom har tryckt ner sig i samma säte och leker med alla sina medhavda leksaker. Det är skönt att hon lätt skaffar sig nya kompisar och inte är ett dugg blyg.

Det var en rätt tuff början på flygresan med så mycket turbulens att nästan alla skrek rakt ut i panik. Nu är det som tur är lugnare.

Själv sitter jag och lyssnar på nedladdade P1 sommarpratare, kan varmt rekommendera Per Johansson, Christine Meltzer och hör och häpna Christer Sjögren:-) Nästa på tur är Johan Rabeus som enligt mig har en av dom bästa rösterna att lyssna på.

Snart är vi hemma och trots att jag älskar att vara med min familj som jag har i Spanien så ska det bli skönt att komma hem till huset och få lite rutiner igen.

Skickat från iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar