21 juli 2010

Stressigt inför semestern

Idag kom äntligen datasystemet igång på jobbet så äntligen kunde jag jobba lite men nu kommer jag aldrig hinna allt som jag tänkt innan semestern.....jobbigt.

Eftersom vi glömt att ställa om posten till landet inför Spanienresan så blev det idag lite panik men tack vare underbart fina grannar så ordnar det sig ändå. Presenten som legat i köket ett bra tag fick jag nu tillfälle att lämna över men tyvärr utan Yras deltagande eftersom hon inte ska vara nära små bebisar med sina svinkoppor. Hon och Abbe får träffa lille Toste när vi kommer tillbaka.

I morgon efter jobbet ska jag ta med några turistande spanjorskor ut på stan. Sitter nu och väntar på deras samtal så att jag vet hur många dom är. Hoppas bara att det går att få bord på något bra ställe såhär i sista minuten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar