2 juni 2010

Fortfarande rullgardinslös

Att försöka få barn att sova i rum som inte har några rullgardiner är fullkomligt omöjligt men på fredag får vi dem ÄNTLIGEN!!!! Är less på att försöka natta barn i timmar när det enda man själv vill göra är att sova.

Blir hemma i morgon igen eftersom Abbes feber inte riktigt vill ge med sig och eftersom Robert spelar in skiva så faller vabblotten på mig. Under mina snart 4 år på mitt nuvarande jobb har jag fram till nu endast vabbat 4 dagar så ärligt talat så är det onekligen min tur nu :-)

Funderar på att köpa mig en moped för att skjutsa Yra till skolan på och för att kunna ta mig till jobbet snabbt och smidigt. Vår granne Per kom idag hemkörandes på en moppe som såg ut som en mini Harley, så FIN!!!

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar